1 lutego 2017

Bo zawsze ty!

Hej kochani!
Zawsze ktoś zwraca Tobie uwagę? Słyszysz tylko, dlaczego taka jesteś? Każdy Ci mówi, że powinnaś się zmienić? Jeśli tak, koniecznie przeczytaj ten post.
Do tego postu nakłoniła mnie myśl, która od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie. Zauważyłam, że społeczeństwo boi się przyznać do własnego błędu. Często te błędy przerzucają na kogoś innego. Nie widzą siebie, że oni też źle się zachowują, że powinni się zmienić. Tylko zawsze widzą innych, że tamta osoba jest taka czy owaka. W kłótniach często bywa, że wina zawsze jest zwalana, na kogoś innego, a tym kimś jest ta druga osoba ale powinniśmy się zatrzymać i zastanowić czy faktycznie winna jest tamta osoba, być może ja też źle się zachowuję i powinnam coś z tym zrobić. Takie myślenie jest rzadkie. Zawsze my próbujemy być tą idealną osobą, a tamta jest najgorsza. Jeśli staramy się rozmawiać z tą osobą, zwrócić jej uwagę, że ona źle się zachowuje i powinna się zastanowić nad swoim postępowaniem, to ona obraca kota ogonem i wytyka nasze błędy. Próbuje być idealna ale wcale taka nie jest, bo nie ma ludzi idealnych. Każdy popełnia jakieś błędy i powinniśmy to zaakceptować.
Często tak bywa, że inni ludzie próbują nami manipulować, chcą żebyśmy chodzili jak w zegarku i wszystko robili tak jak oni tego chcą. Tak nie da rady. Może przez pewien okres będziemy pod ich dyktando a później przejrzymy na oczy i zobaczymy, że nie jesteśmy sobą, tylko kimś innym. Gdy się im zbuntujemy to będziemy tylko słyszeć: "dlaczego taki/taka jesteś? Pewnie się zastanawiacie jaka rada jest na to? Rozmowa. To ona jest podstawą we wszystkich relacjach międzyludzkich. Dzięki niej wszystko możemy naprawić. Pewnie mnie zapytacie dlaczego uważam rozmowę za dobrą radę mimo tego, że chwilę wcześniej mówiłam, że ona nie pomaga. Dlatego, że próba rozmowy nie pomoże, trzeba szczerze otwarcie porozmawiać.

"Każdy popełnia błędy, ale najważniejsze to je dostrzec, spróbować naprawić i nigdy ich nie powtarzać"









Tym postem chciałam Wam wszystkim przekazać, że zanim ocenimy drugą osobę, zaczniemy wytykać jej błędy, czy podporządkowywać sobie sprawdźmy, czy sami jesteśmy w porządku ze wszystkimi. Do następnego!

43 komentarze:

  1. Czasami rozmowa sama nic nie da i potrzeba czegoś, jakieś wydarzenia lub po prostu: nagrania czasem tej osoby, by stała po stronie osób trzecich które widzą jej zachowania, osobowość która czasem naprawdę nadaje się do remontu i przebudowania. Powiem ci tak: od jakiegoś czasu sama widzę swoje błędy i już tak bardzo nie focham się kiedy zwróci się mi uwagę i myslę, że to wszystko przychodzi z wiekiem choć są momenty kiedy faktycznie się zwala winę tylko na jedną stronę a ta druga nie widzi w tym nic złego. Ponad to, trzeba dodać że sa różni ludzie i jedni, chcą tych zmian a ci drudzy, nie ruszą tyłka by to zmieniać, bo uważają że "po co"...i sama się przyjaźnię z taką osobą, która tyłka do zmian nie chce ruszać, ale zmian tych chce więc...to wszystko zalezy od logiki, od człowieka i od umiejętności dostrzegania błędów.
    Dobry post :)
    Pozdrawiam i zapraszam na swój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami nie wystarcza rozmowa, nieważne, która to już z kolei będzie. Niektóre osoby mają po prostu ognisty temperament i trudno im przekazać cokolwiek, bez wszczynania kolejnej jeszcze większej kłótni. Wiem, że nie jestem idealna i też mam swoje wady, jednak małymi krokami próbuję się poprawiać. Poznałam już dużo osób, które przy nawet najmniejszym słowie, potrafią wybuchnąć i za nic nie chcą niczego wyjaśniać/pójść na kompromis, bo po prostu w ich słowniku nie istnieją słowa "spokojna" i "rozmowa"...
    Nikogo nie oceniam i zawsze staram się wybaczać, być może na niektóre przebaczenia potrzebuję więcej czasu i pomimo, że zawsze to się powtarza staram się tego trzymać.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepiej patrzeć na siebie i robić wszystko tak,żeby być z siebie zadowolonym.Zanim zaczniemy wytykać komuś błędy lepiej pomyślmy że jesteśmy tylko ludźmi i każdy je popełnia.

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakiś czas temu miałam bardzo szczerą rozmowę z bliską mi osobą. Przez ostatni czas nie układało się pomiędzy nami najlepiej, często się sprzeczałyśmy i nie mogłyśmy dojść do porozumienia. Dlaczego? Bo właśnie żadna z nas nie chciała przyznać się do błędu.
    Dużo sobie wyjaśniłyśmy, bo zrozumiałyśmy że to jest jedyna droga, która może pomóc uratować nam nasz kontakt. Jednak potrzebne było zwrócenie sobie nawzajem uwagi co do naszego zachowania. Więc czasami takie wytknięcie błędów jest istotne, bo kiedy wiesz co robisz źle w stosunku do drugiej osoby i jesteś w stanie to zmienić, też dla siebie, to myślę że jest to jak najbardziej właściwe :) Pozdrawiam, vthetoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W zeszłe wakacje odbyłam taką rozmowę i myślę, że dała mi dużo do myślenie. Niekoniecznie zmieniając się dla tych osób, chciałam to zrobić dla siebie i może też innych :) Myślę, że zwalanie winy na drugą osobę nie jest niczym pożytecznym i tylko komplikuje nasze relacje.
    wiktoriazuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę wartośiowy post :) Nawiązuje do sytuacji z moich osatnich kilku tygodni. Dzięki Tobie wiem, że powinienem porozmawiać z tą osobą a nie próbować naprawiać błędy, których nie dostrzegam :)
    Oczywiście obserwuję :)

    Zapraszam do mnie :) http://zbieznaperspektywa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny wpis. Zacznę częściej zaglądać na Twojego bloga :) życzę powodzenia
    Zapraszam do mnie: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Normalnie jakbyś ostatnio żyła w mojej skórze... Sama miałam właśnie ostatnio taki problem, że znalazłam się w centrum cudzej tak naprawdę awantury, nie chciałam brać w tym udziału, a jednak chciałam pomóc. Mimo że widać było która ze stron jest winna, wszystko zwaliła ta osoba na mnie - taka tam, norma. Rozmowa w tym przypadku nic nie pomogła. Myślę, że czasami lepiej jest zamknąć buzię na kłódkę i dać sobie spokój. Jeżeli ktoś nie potrafi przyznać się do błędu, to jeżeli i tak się przyzna to tylko żebyś dała mu spokój a i tak za plecami będzie mówił swoje... Taka prawda. Życie.

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z przedostatnim zdaniem! Najpierw powinniśmy patrzeć na siebie.
    Masz śliczne oczy!

    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne masz oczy <3 bardzo zazdroszczę.

    Zapraszam
    classytag.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ludzie często nie umieją się przyznać do błędu, bo przecież lepiej obarczać winą innego człowieka
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. nic dodać nic ująć od słów które napisałaś :)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazwyczaj tak jest, że zwala się winę na kogoś innego, bo nie widzi się swojego udziału.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku jak ja lubię czytać takie posty one zawsze dają dużo do myślenia no w zupełności się z tobą zgodzę ,że nie wolno oceniać innych zanim ich nie poznamy :)
    Cudny masz blog- będę wpadać częściej
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Święte słowa! Ludzie zbyt szybko krytykują drugą osobę, nie chcąc jej nawet poznać. Ale najgorsze jest to, że wyśmiewają wszystko, co sami robią... Piękne zdjęcia, mimo że w niektórych miejscach są prześwietlone, nadal mają cudowną, zimową atmosferę!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz racje. Najpierw nikt z nas nie jest idealny. Dlaczego więc mamykrytykować drugą osobę. śliczne zdjęcia.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzi w moim oku drzazge podczas gdy sam w swoim ma belke...
    P.S. Słodziutkie rękawiczki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajny tekst, każdy popełnia błędy. ciekawe rękawiczki :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy wpis! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego! :)
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM


    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawy wpis. Dużo racji.
    Świetne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam: https://differentworldsofficjal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. super zdjęcia :) obserwuje i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. niestety ludzie nie zawsze przyznają się do popełnionego błędu, ale też nie rozumiem z jakiej przyczyny. Nie jesteśmy maszynami, więc dlaczego błąd może wydawać nam się czymś nie do zaakceptowania? btw nawet maszyny popełniają błędy
    Ciekawe zdjęcia!
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Czasami trzeba zmienić swoje zachowanie a nie tylko rozmawiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny szal!
    Piękne zdjęcia w zimowej oprawie, bardzo mi się podobają!
    Zostaję na dłużej:)
    Diamentowe myśli - kilk
    Zapraszam na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawsze to łatwiej widzieć błędy innych i doczepiać łatki, niż skupić się na sobie. Moja mama zawsze mi powtarza, żebym poświęcała tyle czasu na ulepszanie siebie, żebym nie miała go na krytykę innych:)
    Sliczne zdjęcia <3

    Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie napisane!:)
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie rozumiem ludzi, którzy wytykają innym błędy, a sami nie są chodzącymi ideałami...bądźmy wszyscy szczerzy NIKT nie jest ideałem, więc lepiej niech Ci ludzie patrzą na siebie, a nie oceniają innych.. Prześliczne zdjęcia i wspaniały post <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  28. Święta prawda, nie mozemy ciagle patrzeć w przeszłosc, mamy tyle lat przed sobą, zawsze mozemy cos zmienić, żeby było lepiej, wystarczy wierzyć w to i zmobliziwać się!
    www.lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo fajny post, ja w sumie nie mam problemu z przyznaniem się do błędu, zazwyczaj analizuję, co właśnie zrobiłam źle i jak to naprawić.
    śliczne zdjęcia!

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne zdjęcia, super, pozdrawiam! :)
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo mądry cytat :) ja staram się nie popełniać tych samych błędów
    śliczne zdjęcia
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Love the pics!

    Would you like us to follow each other? Let me know on my blog
    Have a nice day!
    xoxo

    https://badassvampire.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajny blog, zostaje tu na dłużej i fajny post. Obserwuje i liczę na rewanż www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgadzam sie, latwo jest pochopnie wyciagac wnioski i oceniac innych gdy nawet ich nie znamy :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawy post i zdjęcia :)

    http://aleksisaliss.blogspot.com/
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczny Blog :)
    Bardzo fajnie się go czyta :3
    Co powiesz na wspl obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Rozmowa to dobra rada na wszytko :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Co powiesz na wspólną obserwacje? daj znać u mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. cudowny wpis, będę zaglądać tu częściej :)
    http://swieciedziewczyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Wina nigdy nie leży po jednej stronie, choć nie zawsze równo dotyczy wszystkich. Rozmową można dużo dobrego uczynić, dlatego szkoda, że w dzisiejszych czasach nie potrafimy ze sobą rozmawiać.
    Pozdrawiam,
    EGZEMPLARZ, MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyglądasz pięknie i zimowo :) buziaki

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Moim zdaniem powinniśmy po prostu zaakceptować to, że popełniamy błędy. Nie próbując na siłę ich naprawiać. Jesteśmy tylko ludźmi, a to, co się stało i tak się nie odstanie. Co do wytykania błędów przez innych. Z jednej strony ma to swoje plusy, a z drugiej minusy.
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Rękawiczki masz przefajne. Takie zimowe stylizacje lubię :) Pozdrawiam. Miłego wieczoru! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥