10 lutego 2017

Podsumowanie ferii zdjęciami ze snapchata

Hej kochani!
Moje ferie już się skończyły dlatego przyszła pora na ich podsumowanie. Nie będzie to tylko zwykły tekst jak to zawsze bywa na podsumowaniach, ale tym razem chciałam je podsumować zdjęciami ze snapchata.
Moje ferie trwają na przełomie stycznia i lutego. Według mnie jest to najlepsza data na rozpoczęcie ferii, bo jest równo po środku. Pierwszy weekend ferii poświeciłam na odpoczynek. To był chyba leniwy weekend i wtedy nic nie robiłam. W tygodniu byłam na różnych wyjazdach. Spotkałam się z koleżanką z gimnazjum, spotykałam się z drugą koleżanką, bo ona w tym czasie miała zimowisko i również nocowałam u niej. W drugim tygodniu pracowałam nad blogiem, chodziłam na zdjęcia i miałam więcej czasu, aby poodwiedzać Wasze blogi, również nie zabrakło czasu na odrobienie lekcji i przygotowanie się do szkoły. Spotykałam się z chłopakiem i spędziliśmy razem trochę czasu. Pod koniec ferii dopadła mnie choroba, która popsuła mi jeden z planów, ale za tydzień to nadrobię. Mimo choroby się nie poddałam aby cały dzień przeleżeć w łóżku dlatego wykorzystałam ten czas na bloga. Na dole możecie wszystko w skrócie zobaczyć poprzez zdjęcia.






Te ferie zaliczam do udanych. Nie było dnia w którym z nudów leżałam i nie wiedziałam co miałam ze sobą zrobić. Bardzo miło je będę wspominać! Przy okazji chciałam Was zaprosić abyście mnie dodawali na snapie, dzięki temu będziecie wiedzieć więcej!

Snapchat: caarpe_dieem05

18 komentarzy:

  1. ODpoczynek w ferie jest cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wczoraj zaczęłam swoje ferie ;)
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mi się właśnie skończyły eh..
    Również się nie nudziłam, super wpis!
    Pozdrawiam♥https://livilvi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tym roku miałam ferie w pierwszym terminie, z czego nie jestem zadowolona, a nawiązując do posta widać, że spędziłaś swoje ferie ciekawie :)
    Pozdrawiam, juliamastalerz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie mi przypominasz Jessice Mercedes. Pozdrawiam i zapraszam


    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie podsumowania ze zdjęć snapchatowych. Super :) Ferie jak widzę były fajne :)
    Też lubię ten filtr sarenki.
    Pozdrawiam. Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety jako takich ferii nie mam ;c Ale nie mam nawet czasu się tym posmucić, czas pędzi bardzo szybko :)
    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety nie mam ferii, skończyłam szkołę i zaczęłam pracę, ale siedze w domu na l4 bo mam grypę więc też odpoczywam :) piękne zdjęcia!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dopiero ferie zaczynam od środy :(
    Super post :)

    NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja właśnie zaczęłam niedawno "ferie", o ile tydzień wolnego między dwoma semestrami na studiach mogę tak nazwać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zapraszam na rozdanie do mnie http://madziakowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje ferie niestety dawno się skończyły.
    Kocham te filtry ze Snapa heh :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje ferie były fajne w tym roku <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥