Friday, February 17, 2017

Winter

Hej kochani!
Ostatnio będąc ze swoim chłopakiem na spacerze postanowiłam wziąć aparat i uwiecznić zimowy krajobraz na zdjęciach. Nie wiem jak wy ale ja uwielbiam, gdy wszystko jest pokryte białym puchem. Wygląda to bajecznie. Nie byliśmy zbyt długo, bo było strasznie zimno, ale mimo wszystko rewelacyjnie było wyjść i pochodzić po białym dywanie. Na dole możecie zobaczyć kilka zdjęć z naszego spaceru.









Podobają się Wam zdjęcia?

Snapchat: caarpe_dieem05

19 comments:

  1. U mnie teraz jest wielka chlapa, ale na Twoich zdjęciach zima jeszcze wygląda magicznie <3


    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    ReplyDelete
  2. Śliczne widoki :* Najlepsze ostatnie zdjęcie :)

    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :) !
    Diamentowe myśli - klik

    ReplyDelete
  3. Cieszę się, że zaobserwowałem Twojego bloga i mogłem trafić na te zdjęcia :)
    Bardzo mi się podobają i pokazują piękno tej pory roku, którą jest zima :)

    http://zbieznaperspektywa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Bardzo zimowe zdjęcia
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  5. Bardzo ładne zdjęcia :D
    Zmieniają moje spojrzenie na tą porę roku, jaką jest zima :)

    http://zbieznaperspektywa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. świetne rękawiczki :) fajne zdjęcia :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  7. ja osobiście nie lubie zimy ale zdjęcia cudne :D
    Pozdrawiam Cieplutko <3

    blondbme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. u mnie juz nie ma sniegu :)
    sliczne zdjecia <3

    ReplyDelete
  9. Zdjęcia są naprawdę bardzo piękne! Szkoda, że już nie ma śniegu... Każda chwila jest dobra, żeby zabrać aparat i zroboć kilka świetnych ujęć ;) Obserwuję na snapie ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
  10. Nadal zima? :( ja w powietrzu czuję już wiosnę :)

    ReplyDelete
  11. Też uwielbiam zimę! Szkoda, że powoli się kończy.
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. szkoda że nie ma już takiej zimy :(
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Piękne zdjęcia, jednak zdecydowanie wole ten krajobraz, który teraz widzę przez okno ;)
    Pozdrawiam,
    Olga

    ReplyDelete
  14. Przepiękne zdjęcia.Taką zimę to ja lubię <3

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥