Saturday, April 29, 2017

Czas na herbatę

Hej kochani!
Dawno nie pisałam takich postów, bo nie wszystkich to interesuje, ale dzisiaj chciałabym to zrobić. Niektórzy z Was rozpoczęli długi weekend, ale pogoda na tegoroczną majówkę nie zapowiada się, aby była ładna. Od dwóch tygodni pada tylko deszcz albo jest zimno. Już zdążyło mnie przewiać. Nawet nie ma jak wyjść na spacer czy pójść na zdjęcia. Mam nadzieję, że ta pogoda szybko się zmieni. Ten tydzień nie był dla mnie zbyt ciekawy. Powiedziałabym, że był straszny, ale już nie będę Was zanudzać i opowiadać o tym. Dlatego cieszę się, że jest sobota, że mogę zostać w łóżku tyle, ile będę tego potrzebować, że mogę zrobić sobie wielki kubek herbaty i usiąść zwyczajnie posiedzieć i pomyśleć.


Mam czterotygodniową przerwę w nauce. I od drugiego maja zaczynam praktyki. Będzie ciężko, ale myślę, że czegoś się nauczę i wyciągnę z tych lekcji wnioski. W maju również będę się uczyć do egzaminu, który czeka mnie pod koniec czerwca. I będę gotować, dlatego raz na jakiś czas na bloga wleci przepis na coś pysznego! Postaram się, aby to już było w następnym poście. Może popracuję też trochę nad wyglądem, bo ten obecny już mi się znudził. Trzeba trochę odświeżyć bloga i ogólnie będą na nim małe zmiany. Na razie nie zdradzę Wam, co to będzie, ale dowiecie się w swoim czasie. Życzę Wam wspaniałej majówki i aby pogoda się poprawiła. Tym małym akcentem zakończę dzisiejszy wpis. Do następnego!

7 comments:

  1. Fakt herbata jest chyba najlepszym napojem na tą pogodę, która jakos nie za bardzo chce się poprawic na lepszą :/ Życzę powodzenia na praktyce i egzaminie!
    Pozdrawiam :*
    olarey.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Tak! Ten tydzień był okropny, nie tylko ze względu na pogodę, ale ogólnie był bardzo pechowy. Dzisiaj jest sobota, o dziwo jest słonecznie (oby się tak utrzymało na całą majówkę i było cieplej). Też mam ochotę właśnie tak zasiąść z kubkiem herbaty, ale jak są plany, to nie ma siedzenia. Jutro zrobię sobie taki rest-day i odpocznę po tym strasznym tygodniu :)
    Trzymaj się ciepło kochana, mi takich postów nigdy dość :)

    Pozdrawiam, Sylwia :)

    ReplyDelete
  3. Właśnie idę sobie zrobić herbaty :)

    ReplyDelete
  4. Kilka dni temu wróciłam z Polski z urlopu. Padał nawet śnieg i grad więc życzę dobrej pogody i trzymam kciuki za egzaminy.
    Dobrastronamedalu.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Bardzo ciekawy nagłówek , nawet bym na to nie wpadła. Herbatka dobra na wszystko :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Dla mnie w tę pogodę idealna jest pyszna kawa karmelowa, nic poza tym <3

    - mój blog -

    ReplyDelete
  7. Pogoda jest okropna a na dodatek bierze mnie choróbsko. Nie tak sobie wyobrażałam tą majówkę. Na takie pogody najlepsza herbatka :)

    https://imcaroline14.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥