Friday, April 14, 2017

Wielkanoc

Hej kochani!
Za kilka dni będzie Wielkanoc, co prawda moim ulubionym świętem jest Boże Narodzenie, ale Wielkanoc też lubię. Jak tu mieć pozytywne zdanie na temat tego święta skoro za oknami deszczowa pogoda. U mnie jest na zmianę, raz słońce a za chwilę deszcz. Mam nadzieję, że do niedzieli ona się poprawi i będzie świeciło samo słońce. Jak na razie korzystam z tygodnia wolnego. Spodziewajcie się w tym czasie jeszcze jednego posta. W dzisiejszym wpisie zdjęcia są z ubiegłego roku, kiedy to Wielkanoc była słoneczna.

Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych chciałam wszystkim życzyć, żebyście spędzili je w spokojnej, miłej, rodzinnej atmosferze. Aby w lany poniedziałek każdy był mokry i smacznego jajka. Wesołych Świąt!










Przy okazji zapraszam do polubienia mojej strony na facebooku, będziecie ze wszystkim na bieżąco!


Do następnego! 

43 comments:

  1. Boszzz jak ja uwielbiam zdjęcia kwiatków *-*

    Wesołych ^^
    Czarny Kotyszek

    ReplyDelete
  2. Fajny blog, obserwuje!

    http://anonastolatek.blogspot.com/
    Instagram - anonastolatek
    Fanpage - Anonastolatek

    ReplyDelete
  3. Ja również życzę wesołych świąt! :*
    + piękne zdjęcia!
    https://katemi21.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Przepiękne zdjecia, potrafisz uchwycić chwilę, jestem pod wrażeniem 😊
    Czekam na więcej ! Rownież Wesołych Świat Wielkiejnocy 😊

    ReplyDelete
  5. U mnie również pogoda ma swoje humory, nieustannie się zmienia. Przepiękne zdjęcia :)

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  6. woow! mega zdjecia <3

    nikolaa123.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Very cool post, Darling! Wonderful photos! Cat ♥
    I'd be happy friendship blogs ♥
    Julia Shkvo

    ReplyDelete
  8. Śliczne zdjęcia :* Wesołych Świąt!
    Obserwuje :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    ReplyDelete
  9. Wesołych Świąt Wielkanocnych i mokrego dyngusa! <3

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    ReplyDelete
  10. Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych! :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    ReplyDelete
  11. Ja też bardziej lubię Boże Narodzenie, a za Wielkanocą to nie przepadam. U mnie też niestety za oknem pada, ale miejmy nadzieję, że się poprawi pogoda.
    Bardzo ładne zdjęcia. Życzę na wzajem udanych Świąt. Dziękuję, że odwiedziłaś mojego blog. Zapraszam na jutrzejszy post:
    angela-bloog.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  12. świetne zdjęcia, te białe kwiaty są cudowne! <3
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    ReplyDelete
  13. Fajny wpis,zdjęcia szczególnie mi się podobają. Wesołych Świąt 😊

    ReplyDelete
  14. u mni również pogoda w kratke:)
    Zdrowych,Wesołych Świąt:)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Piękna wiosna :)
    Wesołych Świąt :)

    ReplyDelete
  16. Też bardziej lubię boże narodzenie
    Wesołych świąt i oby pogoda u Ciebie się poprawiła :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    ReplyDelete
  17. U mnie z pogodą tak samo, no ale przecież mieszkamy w tym samym województwie :D. Świetne zdjęcia!
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  18. Prześliczne zdjęcia, idealnie umiesz uchwycić piękno natury <3 Życzę Ci Wesołuch Świąt Wielkanocnych! :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    ReplyDelete
  19. Piękne zdjęcia natury i słodki kotek.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Pogoda nas niestety nie rozpieszcza.
    Świetne zdjęcia :)
    Wesołych Świat!
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Swietne zdjecia, Wesolych Swiat ;)

    ReplyDelete
  22. Ja też bardziej lubię Boże Narodzenie ;) Ale żurek wielkanocny to mistrzostwo :D Zdjęcia cudne, szkoda, że u mnie za oknem takiej wiosny nie widać

    ReplyDelete
  23. Dziś jest niedziela i właśnie u mnie teraz jest raz słońce, a raz deszcz. Tragedia! Do wczoraj jeszcze słoneczko było. Oby pogoda szybko się zmieniła :)
    Tobie również życzę zdrowych, spokojnych i rodzinnych świąt!

    Pozdrawiam, Sylwia :)

    ReplyDelete
  24. U mnie niestety pogoda także jest nieciekawa, a mieszkam w lubuskim ;) Bardzo ładne zdjęcia! ;)

    Życzę Wesołych i zdrowych Świąt Wielkanocnych ;) Dużo radości z prowadzenia bloga, wielu obserwatorów i owocnych współprac! ;)

    ReplyDelete
  25. wzajemnie! fajne zdjęcia ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Mam nadzieje, że święta mijają Ci fajnie! Ja uwielbiam Boże Narodzenie, a co do tych świąt jakoś nigdy ich do końca nie czuje. Wolę święta w grudniu, mają dla mnie bardziej rodzinną atmosferę.
    przewrotowiec.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. U mnie pogoda również jest zmienna :/ Śliczne zdjęcia ^^ Pozdrawiam i również życzę Wesołych Świąt :) wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Ha a u mnie dzisiaj śnieg pada ^^ Miałam nadzieję, że będzie pięknie ale kwiecień już taki jest :)
    Piękne zdjęcia!
    Mój blog - Klik

    ReplyDelete
  29. Ładne zdjęcia:)
    https://devildisorders.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Love it soooo much! Cute post.

    Anyway, would you like to support each other's blog by following each other? Please let me know, thank you! ❤
    MARY MARÍA STYLE

    ReplyDelete
  31. Beautiful photographs :D

    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog :)
    www.infashionchains.com

    ReplyDelete
  32. Piękne zdjęcia :D
    może wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Prześliczne zdjęcia ! Jak ja bym chciała mieć taki talent :D <3

    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Śliczne zdjęcia! <3
    Ciekawy blog ;)
    Pozdrawiam, miłego dnia :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    ReplyDelete
  35. Jakie śliczne zdjęcia ☺
    Zapraszam lovvellyy.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Pogoda w tym roku w Wielkanoc była tragiczna, w sumie nadal jest :/ Twoje zdjęcia chociaż trochę rozweselają tą brzydką aurę.
    Pozdrawiam :* Zaobserwowałam!
    olarey.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. rewelacyjny blog i piękne zdjęcia <3

    kaarollkaa.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥