25 czerwca 2017

Co bym sobie powiedziała gdybym mogła cofnąć czas

Hej kochani!
Temat wpisu wpadł mi do głowy spontanicznie podczas robienia mojej ulubionej herbaty. Czasami warto usiąść i zastanowić się, co byś sobie powiedział, gdybyś mógł cofnąć czas. Ja się zastanowiłam i taki post chciałabym napisać w formie listu sama do siebie. Więc zaczynajmy.

"Droga Renato!
Przede wszystkim chciałabym, żebyś przestała się przejmować opinią innych ludzi. To jest Twoje życie i sama powinnaś podejmować decyzje, a nie patrzeć co powiedzą inni. Skoro jesteśmy już przy znajomych, to przestań w końcu wszystko za nich robić. Wiem, że lubisz pomagać, ale całego świata nie zbawisz. Dlatego przestań pisać za nich kartkówki i sprawdziany. Jak czegoś nie rozumieją, to wystarczy, że im wytłumaczysz. I tak nie usłyszysz od nich słowa "dziękuję" a jeszcze powiedzą, że nie dajesz im wsparcia.
Drugą rzeczą jest to, żebyś partnera życiowego wybierała mądrze, czyli takiego, który patrzy na Twój charakter czy na to, że masz piękne oczy czy uśmiech. A nie takiego, który jest z Tobą, bo masz piękną figurę. Również pamiętaj, żeby Cię wspierał, dbał o Ciebie i się Tobą opiekował. A gdy zrobisz coś złego lub powiesz coś nie tak, to żeby się nie obrażał, bo jesteś kobietą i masz do tego prawo.
Po trzecie, chcę żebyś zaczęła również dbać o siebie. Pamiętaj, że Ty też jesteś ważna. Dbaj o swój wygląd oraz charakter. Spróbuj wyeliminować wady i pielęgnuj zalety. Walcz również ze stresem. Wiem, że szybko się stresujesz. Walcz z tym, bo to niszczy tylko Twoje zdrowie.
Kolejną rzeczą jest to, żebyś spełniała marzenia i dążyła do realizacji celów. Jeśli czegoś naprawdę chcesz, możesz to osiągnąć, tylko musisz w siebie uwierzyć.
Następnie chciałabym, żebyś przestała być w końcu naiwna. Przestań wierzyć ludziom po raz kolejny, że chcą dla Ciebie dobrze. Później się na nich zawodzisz i okazują się fałszywi. Dobieraj przyjaciół ostrożnie. Zwróć uwagę na to, kto naprawdę chce Ci pomóc, a kto się z Tobą przyjaźni tylko dla rzeczy materialnych. Masz swój rozum i sama myśl. Przestań również biegać za nimi. Jeśli będą warci Twojej przyjaźni, sami do ciebie przyjdą.
Jesteś mądrą i piękną dziewczyną, dlatego ucz się na błędach i drugi raz już ich nie powtarzaj. Kochaj najbliższych. Spełniaj marzenia, realizuj się w życiu i rób to, co kochasz."



Takich rzeczy jest pewnie jeszcze więcej, ale na chwilę obecną nic więcej do głowy mi nie przychodzi. Mam nadzieję, że pomysł na post, jak i sam wpis się Wam spodobał. Do następnego!

18 komentarzy:

  1. Wow, pięknie napisane :) Myślę, że większość z nas napisałaby do siebie podobny :)

    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny list, prosto z serca! :)
    Ps. Dodałam na snapie jako nataszkao2000 :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Człowiek zmienia się całe życie. Gdybym ja miała napisać list do siebie samej z przed kilku lat czułabym się jakbym pisała z zupełnie obcą osobą. Naprawdę. Ja teraz i ja sprzed NAWET roku to zupełnie inna bajka.

    Swoją drogą bardzo ciekawy post! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł na wpis. List wspaniały :)

    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie to napisałaś. Dokładnie, nie należy przejmować się opinią innych. Ja się tego nauczyłam :)
    ohmylifex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł. Sama kiedyś też napiszę do siebie taki list.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie listy do samej siebie są bardzo piękne :) ja nie wiem
    co bym sobie powiedziała, ale na pewno wiele :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. thanks for your comment - I follow you now :)
    Please follow back :)
    best wishes

    https://lacolorfulpassion.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł!
    Taki list też pewnie do siebie napiszę.

    mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy pomysł na post :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też pisałam kiedyś taki list do siebie :)



    MÓJ BLOG - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  12. W dzieciństwie sama pisałam do siebie takie listy. Na obecny moment napisałabym podobnie, żebym zaczęła uczyć się na własnych błędach i ponownie ich nie powtarzała. Bardzo ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Amazing post dear :)
    I following you :)
    Follow me back :)

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. oh, jak ja bym chciala cofnac czas, zdaje sobie sprawe, ze gdybym zmienila jedno wydarzenie w swoim zyciu, jedna jedyna decyje, to wszystko byloby inne :(

    nowy post http://justemsi.blogspot.com/2017/06/stars-are-among-us.html

    OdpowiedzUsuń
  15. + co powiesz na wspolna obserwacje? ja juz i to z ogromna checia!
    http://justemsi.blogspot.com/2017/06/stars-are-among-us.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Czasami szkoda, że nie można cofnąć czasu, bo komu byśmy bardziej uwierzyli niż sobie :P

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy wpis. Czasem warto zastanowic sie chwilke gdyz z perspektywy czasu widzimy nasze bledy i sukcesy inaczej :D Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.blingblingmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥