18 czerwca 2017

Przy kawie

Hej kochani!
Dawno mnie tu nie było, ale jest to spowodowane tym, że w maju miałam praktyki. I gdy przychodziłam po nich zmęczona do domu, nie miałam na nic ochoty, tylko żeby się położyć do łóżka. Na początku czerwca wróciłam do szkoły i musiałam się przyzwyczaić do tej szkolnej rutyny. Bo jednak miesiąc przerwy od szkoły i człowiek jest zdezorganizowany. Dzisiaj mamy weekend a jutro już ostatni tydzień szkoły. U mnie w szkole jutro jest rada, więc chyba idę tylko na pierwszą lekcję. Z pogodą też nie jest zbyt fajnie. Raz jest cieplutko, świeci słoneczko, a na drugi dzień robi się chłodno i pada deszcz. Oby, chociaż w wakacje była lepsza pogoda.
Lubię takie dni, kiedy mogę sobie usiąść, zrobić swoją ulubioną kawę lub herbatę i pić relaksując się.
Ostatnio w szafce znalazłam sławną kiedyś książkę "zniszcz ten dziennik". Przeglądając ją, zauważyłam, że dużo stron nie jest uzupełnionych. Postanowiłam dokończyć "niszczenie" tego dziennika. I gdy znajdę chwilkę czasu, usiądę do niego, aby go zniszczyć! Według mnie jest to lepsze spędzenie czasu, niż przesiadywanie przed komputerem czy telefonem, a nawet dzięki temu można pozbyć się negatywnych emocji.
Na dzisiaj będę już kończyć, napiszcie w komentarzach, co chcielibyście u mnie przeczytać albo co was interesuje. Do następnego!


5 komentarzy:

  1. Jak smakowicie wygląda ta kawa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, liczę że w końcu będziesz tutaj częściej bywać, bo bardzo lubię czytać Twoje wpisy, a niestety jest ich mało :(
    Pogoda u mnie także nie dopisuje, złapałam już anginę, którą jakoś przetrwałam. Czekam, aż w końcu będzie przyjemnie ciepło na dworze i nie będzie takich drastycznych wahań temperatur.
    Chętnie bym przeczytała co robiłaś na praktykach, jak wyglądał wtedy Twój dzień. Jest wiele tematów, które chciałabym tutaj u Ciebie przeczytać :) Czekam na Twój wielki come back! :D

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Ja też mam taką nadzieję, że wrócę tu już na dobre, bo jednak lubię pisać. Z przyjemnością napiszę taki post :)

      Usuń
  3. Ostatnio wyrzuciłam swój Dziennik, leżał biedny trzy lata i się tylko kurzył :)

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  4. I'm following you now to get updates from your blog, hope you would like to follow back. Thanks much.
    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥