27 lipca 2017

Czy miłość przychodzi sama?

Hej kochani!
W dzisiejszym wpisie chciałabym z Wami troszeczkę porozmawiać na temat miłości. Czym jest miłość? Czy przychodzi sama, czy trzeba jej szukać? I co się czuję, gdy się ją w końcu znalazło? Na te trzy pytania znajdziecie odpowiedź w dzisiejszym wpisie. Zapraszam do czytania!

Na początku chciałabym opowiedzieć Wam jedną historię. Jeszcze rok temu miałam totalnie gdzieś to czy mam chłopaka, czy nie. Był on dla mnie niepotrzebny. Sama nosiłam ciężkie torby czy sama otwierałam sobie drzwi (w tamtych czasach kobieta niezależna). Pewnego dnia, był to pierwszy dzień wiosny i dzień wagarowicza, poszłam do szkoły, a że było bardzo mało ludzi, razem z koleżanką wpadłyśmy na pomysł, aby po dwóch lekcjach uciec. Większość moich dobrych koleżanek mieszkała w internacie, wiec razem z tą koleżanką poszłyśmy do internatu. I spędziłam miło dzień, chodziłyśmy na miasto, siedzieliśmy w internacie, rozmawiałyśmy i dobrze się bawiliśmy. Po kilku dniach od tego wydarzenia napisał do mnie pewien chłopak. I tak od rozmowy do rozmowy, od spotkania do spotkania zostaliśmy parą. Wtedy miłości nie szukałam, sama do mnie przyszła. Szczerze mówiąc, miałam ją gdzieś, wystarczyło jedno przyjście do internatu, a tam poznałam swojego chłopaka.





Co to jest miłość?
Miłość- jest to relacja międzyludzka, najczęściej między kobietą a mężczyzną. Miłość jest pięknym uczuciem, daje nam szczęście, dzięki niej widzimy świat przez różowe okulary. Jest lekarstwem na problemy. Miłość jest najważniejszą wartością w życiu i bez niej świat jest szary i smutny.

Co się czuje, gdy znajdziesz miłość? Szczęście, że masz osobę, którą kochasz, której możesz o wszystkim powiedzieć i najważniejsze, że możesz jej zaufać. Bezpieczeństwo, że przy tej osobie nic ci nie grozi. Na początku znajomości motylki w brzuchu i szybsze bicie serca.

A teraz chciałabym opowiedzieć drugą historię. Mam dwie koleżanki, które nie mają chłopaków, ale szukają na siłę. Obydwie wybrały już sobie, którym chciałyby się spodobać. Zaczęły się bardziej malować, kupować nowe ubrania. Przechodzili obok nich na przerwie. Jedna z wyżej wymienionych koleżanek podkochuje się już od pierwszej klasy, ale przez te lata nic nie wyszło i raczej już nie wyjdzie, bo ten kandydat w kwietniu skończył szkołę. Druga koleżanka podkochuje się od niedawna, pisała do niego dwa razy, znajomy pisał do niego i podpytywał się czy może podoba się mu ta koleżanka. Nic z tego nie wyszło. I też raczej już nic nie wyjdzie, może w przyszłości. Niedawno się dowiedziałam, że ten chłopak ma już dziewczynę. I jak widzicie z drugiej historii, obydwie koleżanki szukały na siłę. Żadna z nich do tej pory nie ma chłopaka.




Co do odpowiedzi na moje pytanie, czy miłość przychodzi sama, czy trzeba jej szukać? To jestem zdania, że miłość przychodzi sama. Nie wiemy gdzie i kiedy. Przyjdzie w nieoczekiwanym momencie. A jakie jest Wasze zdanie na ten temat? Piszcie w komentarzach. Do następnego!

19 komentarzy:

  1. Ja jestem właśnie teraz na tym etapie kiedy nie potrzebuje chłopaka.Również moim zdaniem miłość przyjdzie z czasem sama.Obserwuję :)

    chemiczna-pilotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu miłość przychodzi...

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęścia ci życzę! Nigdy nie powinno szukać miłości na siłę!

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem taka jak ty kiedyś, po prosto silna i niezależna kobieta, która nie potrzebuje osobnika płci przeciwnej. Nigdy się nawet nie zauroczyłam, mam nadzieję, że na razie jednak to się nie zmieni :)

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. W moim przypadku było identycznie jak w Twoim, znalazłam wtedy, kiedy nie szukałam :D
    https://healthycamomile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłość przychodzi sama, zdecydowanie, ale nie zawsze od razu. Czasem potrzeba czasu, aby dostrzec w osobie, którą zna się już trochę, że tak naprawdę jest ona dla nas kimś więcej :P
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nie warto szukać miłości na siłę ;) przyjdzie czas i ona sama przyjdzie ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma co szukać, bo to płynie z desperacji. CO ma być to będzie, nic na siłę :)
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W głębi serca każda dziewczyna potrzebuje kogoś, niezależnie od wieku! :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    Na moim blogu pojawił się konkurs organizowany z Depilacja.pl, do wygrania m.in. zabieg depilacji laserowej o wartości 850zł, zapraszam!
    spiked-soul.blogspot.com


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nigdy nie szukam miłości na siłę, ale za to szybko się zakochuje i to mój błąd. Świetny post :)

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłość zawsze przychodzi sama i w dodatku w niespodziewanym momencie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie warto szukać miłości na siłę, ponieważ, tak, jak mówisz, ona przychodzi sama. :) Ciekawa historia - wagary przyczyniły się do poznania Twojego obecnego chłopaka. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiem z autopsji(niestety), że pogoń za miłością nic nie daje. ;) Twój przykład pokazuje, źe wystarczy przypadek. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Your outfits are so cute ^^ Love all your photos!. Btw, I’m inviting you to join my giveaway, you can win Kawaii Surprise Mix Bags . If you want to support each other by follow on GFC, Let me know you follow me! I'll follow back asap! ^^

    Love xx
    Official Seol ♥ || GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie miłość jest z deka przereklamowana, chyba za dużo razy się przejechałam na ludziach, kto wie może kiedyś przyjdzie, ale póki co nie jest miło widziana w moim życiu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie warto szukać miłości na siłę, gdyż nie ma to sensu.
    Życzę szczęścia :)
    Zapraszam do obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Milosc zawsze przychodzi nieproszona. Tak bylo z moim mezem ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥