19 lipca 2017

Inspiracje miesiąca - lipiec

Hej kochani!
Chciałabym raz w miesiącu dodawać wpis przeznaczony inspiracjom. Myślę, że każdy z nas potrzebuje czasami pooglądać jakieś obrazki lub zdjęcia. Dzięki temu jesteśmy bardziej zmotywowani, a w naszej głowie jest dużo pomysłów. Czasami będę brała obrazki z tumblra, we heart it lub będę dodawała własne zdjęcia, które przez ten czas zrobiłam. Dzisiejsze inspiracje wzięłam z we heart it. Plusem tej strony jest to, że tam znajduję większość pozytywnych obrazków. Zapraszam do oglądania!







Do następnego!

48 komentarzy:

  1. mega super inspiracje, jestem teraz taka zainspirowana :D
    pozdrawiam i życzę miłego dnia,
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje, uwielbiam czytać takie posty! Ślicznie to wygląda, jako całe zestawienie :)
    https://healthycamomile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie posty :D wybralas bardzo fajne zdjęcia *-* pozdrawiam i zapraszam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie, bardzo pozytywne! Świetne inspiracje :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię czerpać inspiracje ze zdjęć. Rzeczywiście od oglądania takich cudeniek jesteśmy bardziej zmotywowani :) Znam tę stronkę i nie raz widziałam, że ludzie biorą z niej zdjęcia. Rzeczywiście przeważnie są one pozytywne, ale to dobrze :)
    Wybrałaś cudowne zdjęcia! Takie wakacyjne. Aż chcę się takiej pogody!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello ! just an invitation to join us on "Directory Blogspot" to make your blog in 200 Countries
    Register in comments: blog name; blog address; and country
    All entries will receive awards for your blog
    cordially
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Hello ! just an invitation to join for the community. This allows you to promote your website and publish articles
    https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam oglądać inspiracje! Arbuz to dla mnie owoc typowo wakacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam przeglądać takie inspiracje. Świetny post.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku uwielbiam wszelkie inspiracje, są mega inspirujące i inspirują mnie do wielu rzeczy.
    Świetny wpis ♥
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeejku świetne sa te inspiracje!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wybrałaś naprawdę przepiekne i inspirujące obrazki *.*
    https://rabbit-hole-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Od weheartit wolę Pinteresta, jest o niebo ciekawszy i "bogatszy" :D
    Ale fajne inspiracje!

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie wygrywają te książkowe ;) Ostatnio znów znalazłam czas na poczytanie <3 I od razu człowiek czuje się lepiej ;) Ale te truskawki <3 wyglądają cudnie, szkoda, że w tym roku nie było ich dużo i były całkiem drogie... ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. Na weheartit można znaleźć prześliczne zdjęcia. :) Uwielbiam tego typu posty!
    MÓJ BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  16. Książka czytana na plaży ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne są te zdjęcia i naprawdę inspirują :)
    Obserwuje ;)
    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia idealnie oddają klimat wakacji!

    Zapraszam na nowy post :))
    MÓJ BLOG michalinm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne inspiracje, te zdjęcia są takie klimatyczne, że aż zaczynam czuć wakacje <3
    Obserwuję i pozdrawiam ;)

    Nowy blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne inspiracje, bardzo mi się podobają :)

    Mogłabyś poklikać w linki TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne inspiracje! Lubie je oglądać ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super inspiracje. W oko wpadło mi zdjęcie z napisem "Hello July" oraz z kokosami. :)
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne zdjątka wyszukałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne wakacyjne inspiracje ;) miło się oglądało ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjecie z książka na plaży najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne wakacyjne inspiracje <3

    http://jyylii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne inspiracje ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Mega inspiracje kochana!
    Zapraszam do mnie :)


    joannaszymczakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo wakacyjne inspiracje :) Ja jakoś wcale nie czuję lata w tym roku :/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne inspiracje :)) Aż nie chce się siedzieć w domu!!
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne inspiracje! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Mogę patrzeć na takie zdjęcia(niestety) godzinami. :D

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne inspiracje- oglądając te zdjęcia mam ochotę na jakiś daleki wyjazd :-)
    Z przyjemnością obserwuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam posty z inspiracjami, a twój zalicza się do moich ulubionych :*

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  35. moja codzienna inspiracją jest moj pinterest haha. codziennie kradni mi czas, tak szybko leci
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Zrobiło się bardzo wakacyjnie <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne inspiracje, obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥