1 lipca 2017

Moje plany na wakacje

Hej kochani!
Od tygodnia mamy już wakacje. Niestety pogoda na to nie wskazuje. Co prawda, czasami pojawi się dzień, w którym jest naprawdę gorąco, ale później pojawia się burza, a po niej dzień staje się chłodniejszy. Wakacje teoretycznie mam od 23, ale praktycznie dopiero od 28 czerwca. A to dlatego, że we wtorek miałam egzaminy zawodowe. Mamy dwa miesiące wolnego. To jest na prawdę dużo czasu i przez ten okres można zrobić mnóstwo rzeczy. Jakie są moje plany na ten czas? Zapraszam do dalszego czytania!

Rozwijać swoje pasje

Pierwszą rzeczą, jaką chcę robić przez całe wakacje to rozwijać się w swoich zainteresowaniach. Chciałabym zacząć pisać regularnie bloga, bo od tego roku pojawiam się i znikam. Napiszę jeden post, a później przez cały miesiąc mnie nie ma. A wszystko przez to, że chodziłam do szkoły i nie potrafiłam zaplanować sobie dnia albo po prostu brak weny. Także chciałabym rozwijać się w fotografii. Chcę nauczyć się robić coraz lepsze zdjęcia oraz poznać wszystkie możliwości mojego aparatu. Kolejną moją pasją jest gotowanie. Dlatego pragnę rozwijać się w tej dziedzinie, aby w przyszłości być świetnym kucharzem!


Czytać książki

W te wakacje chciałabym przeczytać mnóstwo książek. Lubię czytać, a w czasie roku szkolnego nie miałam na to czasu. Wakacje są idealną porą, aby zacząć czytać. Lubię wyjść na świeże powietrze i przenieść się do świata książki.


Podjąć pracę

W wakacje chciałabym również pójść do pracy. Dlatego codziennie przeglądam ogłoszenia i szukam odpowiedniej dla mnie. Choć to jest bardzo trudne, bo w moim mieście nie ma za dużo pracy, a dużo ludzi szuka jej. Znajduję tylko ogłoszenia o pracę 10-20 km poza miastem. A to jest kawał drogi, aby jeździć rowerem i dla młodej osoby, może być to utrudnieniem.



Zrobić porządek w pokoju

Przez cały rok nie mam na to czasu. Ubrań w szafach dawno już nie przeglądałam a w moich szafkach leży dużo niepotrzebnych rzeczy, które już trzeba wyrzucić. Dlatego w czasie wakacji zrobię porządek w swoim pokoju, aby było w nim czysto przed nowym rokiem szkolnym.


Spędzić czas z rodziną i przyjaciółmi

Każdy z nas pewnie ma takich znajomych, którym w ciągu roku szkolnego nie poświęca czasu, bo go nie ma. Dlatego czas letni jest dobrą okazją, aby z takimi znajomymi się spotkać. Również warto pojechać do rodziny i z nimi się spotkać czy porozmawiać.


Wyjazdy

W ciągu lata chciałabym zorganizować kilka wyjazdów m.in. nad wodę oraz do galerii lub do kina. Może w tym roku uda mi się opalić. Dlatego wakacji nie było by bez wyjazdów nad wodę.


Wypocząć

I coś, co w roku szkolnym prawie nikomu się nie udaje, czyli wypocząć. W roku szkolnym przez naukę oraz obowiązki domowe nie mamy na to czasu. Dlatego trzeba wykorzystać fakt, że mamy wakacje na odpoczynek.


Jak widzicie, w czasie wakacji można zrobić mnóstwo rzeczy. Dlatego nie marnujcie ich, bo wakacje mamy tylko raz w roku.
A wy jakie macie plany na tegoroczne wakacje? Planujecie gdzieś wyjeżdżać? O swoich planach możecie napisać mi w komentarzach. Z chęcią przeczytam! Do następnego!


64 komentarze:

  1. Świetne plany! Ja również powinnam zabrać się za planowanie, ponieważ trochę się rozleniwiłam hah

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że Twoja lista jest bardzo uniwersalna - książki, wypoczynek, praca wakacyjna. I dobrze! Życzę Ci żebyś wypoczęła :) O tym, czego ja NIE planuję zrobić możesz przeczytać na moim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Łooo strasznie dużo planów :) Na całe szczęście są to tylko plany, bo jak chcesz wypocząć, to praca w pełnym etacie nie oznacza tutaj odpoczynku :) Fajnie, że w końcu chcesz wrócić na bloga w miarę na stałe :) Będę trzymać kciuki!!! ;*

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki, żeby udało Ci się zrealizować wszystkie plany! <3
    Ja w tym roku planuje więcej wyjazdów, ponieważ kocham podróże!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja planowałem pracować i podróżować a aktualnie siedzę w domu i zjadam rodzicom z lodówki .,.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę udanych wakacji :) my, blogerki, lubimy wakacje, bo mamy dużo czasu na pracę nad blogami :D pozdrawiam, Weronika

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne plany na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne plany i bardzo ładne zdjęcia :)
    Czekam na kolejne wpisy!
    Pozdrawiam i zapraszam ❤
    https://marianna-i-kot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super plany ! Ja się rozleniwiłam, czas zacząć brać się do roboty haha <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogólnie bardzo ciężko jest znaleźć prace dla osób w naszym wieku. U mnie jest dużo ofert, ale bez doświadczenia nie chcą cię przyjąć.
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama mam dosc duzo planów i mam nadzieje ze uda mi się to zrealizować, trzymam tez kciuki za ciebie i powodzenia z praca! ;)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia,
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę super plany! Życzę powodzenia w ich realizacji ;3

    MÓJ BLOG - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia i ciekawe plany! Ja chcę w tym tygodniu utworzyć listę rzeczy do zrobienia w te wakacje :)

    Pozdrawiam ♥
    Yudemere

    OdpowiedzUsuń
  14. Such a relaxing post! thanks for sharing

    Follow for follow?:)

    Xx,
    Hilary
    www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe plany, ja lecę na żywioł:)
    +Zapraszam do siebie, wróciłam na bloga i byłoby mi strasznie miło jakbyś zajrzała i zostawiła po sobie komentarz ze szczerą opinią:) To bardzo motywuje. R E Y V Z

    OdpowiedzUsuń
  16. perfect post dear :)
    kisses,
    Tijana

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  17. super plany! oby się zrealizowały pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również zamierzam czytać więcej książek w wakacje :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też zamierzam czytać książki ;) I tak tyle ile dam radę ;) O pracy też myślałam, ale w moim mieście też kiepsko ;) Zobaczymy jak wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne plany ;) Moje to podróżować i podróżować :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również mam mnóstwo planów na wakacje :D
    Pozdrawiam
    wojciechowska-olaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Korzystaj z wakacji! Ja niestety przygodę z nimi skończyłam kończąc szkołę. Teraz mój czas pochłania pracaaa..

    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. such a cute blog you have !

    hug from germany.

    p.s follow for follow ?

    OOTD NEW POST

    Check out my ♥Instagram ,Bloglovin

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe plany :)
    Ja też przede wszystkim chcę wypocząć.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie mam szczególnych planów na wakacje, nie biorąc pod uwagę oczywiście wyjazdów :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe masz plany na wakacje ^^ Ja raczej wolę ten czas spędzić z rodziną i poczytać jakieś książki :) Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Plany masz naprawdę świetne :) Aż Ci ich zazdroszczę, a zwłaszcza tego wypoczynku. Ja niestety nawet na krótki urlop nie mam co liczyć :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny post. Życzę Ci, abyś zrealizowała wszystko, co sobie zaplanowałaś.
    Ja też chcę rozwijać się w blogowaniu, nadrobić zaległości książkowe i filmowe oraz zrobić porządki w pokoju (część już udało mi się zrobić). :D
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Również mam zamiar podjąć się jakiejś pracy:) życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  30. Great post! Photos are amaizing! :)
    New post, hope you'll comment --> http://howaboutjourney.blogspot.hr/2017/07/plitvice-lakes.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  31. Życzę wspaniałych wakacji ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  33. Rozwijać swoją pasję powinno się cały rok! Nie ograniczaj się tylko do wakacji.
    Praca w młodym wieku jest dobrą nauką odpowiedzialności i fajnie mieć swoją kasę na własne potrzeby. :D
    Uwielbiam porządki! Ja mam tendencje do wiecznego śpiesznia się, więc w moich szafkach jest wieczny chaos, czego nie cierpię! A uwielbiam mieć wszystko idealnie poukładane. :)
    Rodzina i przyjaciele są ważnymi elementami naszego życia. Szczególnie, że właśnie z nimi możemy zaliczyć różne punkty z listy, czyli np rozwijać wspólne pasje, czy podróżować.
    A propozycje podróży, to je kocham. Wtedy czuje się szczęśliwa i wolna. Niczym się nie przejmuje tylko ciesze się życiem. To uczucie jest nie do opisania. Pragnę zwiedzić cały świat! Choć pewnie nie będzie mi to dane. A szczególne inspirują mnie wyjazdy nad morze. Woda mnie uspokaja i wprowadza w błogi stan.
    A odpoczynku każdy z nas potrzebuje!
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Też mam w planach przede wszystkim przeczytać mnóstwo książek ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Trzymam kciuki aby udało Ci się wszystkie plany zrealizować. Wakacje to najlepszy czas na rozwijanie swoich pasji. ❤
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Niezłe plany. Powodzenia w szukaniu pracy!
    Świetny post, czekam na kolejne!
    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    https://marianna-i-kot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Amazing post dear, I like it a lot :)
    I'm following you now #401, how about to visit my blog and follow me back, I would be glad? ^_^
    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Amazing post dear, I like it a lot :)
    I'm following you, how about to visit my blog and follow me back, I would be glad? ^_^
    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja już porządki pokoju mam za sobą i bardzo się cieszę <3 Do teraz jestem zdziwiona ile rzeczy zdołało się zmieścić w moich szafach. Także chyba pięć worków z śmieciami poszło :D Teraz mogę pracować i wypoczywać w niemalże pustym, odkurzonym pokoiku ^^

    Praca fakt faktem jest łatwiejsza do znalezienia i znacznie dogodniejsza w dużym mieście, ale i tak myślę że znajdziesz coś odpowiedniego dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  41. Jeżeli jesteś zainteresowana pracą, napisz do mnie a przedstawię Ci ofertę ;)


    Kinga Dobrowolska – blog
    Zapraszam Cię serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Oj moje plany są w sumie podobne, ale co z tego wyjdzie to zobaczymy :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Moje plany są podobne. Bardzo dobrze idzie mi oglądanie seriali i filmów. Zdążyłam już przeczytać dwie książki i mam nadzieję, że dale pójdzie mi też tak dobrze.
    Powodzenia w szukaniu pracy! Mam nadzieję, że coś znajdziesz :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  44. no ja tez mam pare planow, zycze Tobie powodzenia w Twoich <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja niestety w tym roku nie poszlam do pracy wakacyjnej bo wyjezdzam na ponad dwa tygodnie <3 Oraz musze sie uczyc do bardzo waznego egzaminu ktory mam juz w pazdzierniku !
    Zycze ci kochana zebys przede wszystkim wypoczela w te wakacje bo odpoczynek jest bardzo wazny dla nas samych jak i dla naszego zdrowia! :D
    Powodzenia w szukaniu pracy! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  46. Masz naprawdę świetne plany na te wakacje :) mówiąc szczerze, mam podobne
    dlatego trzymam kciuki za to, byś zrealizowała wszystko to co chcesz :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne plany! Sama podzielam poszczególne punkty z Twojego wpisu - również chcę postawić na rozwój swoich pasji, jak i życia zawodowego :D
    Powodzenia i udanych wakacji ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja się zapisałem na kurs trenera szkoleniowca :)

    OdpowiedzUsuń
  49. A ja właśnie podczas wakacji nie mam czasu czytać książek ... :(

    OdpowiedzUsuń
  50. Zycze Ci, zeby udalo sie zrealizowac te plany. U mnie to tylko praca :P

    OdpowiedzUsuń
  51. Myślę że wakacje to idealny czas, żeby zrobić rzeczy na które w roku szkolnym nie mamy czasu. Ja mam w planach w tym roku prace, żeby zarobić sobie na rok szkolny na wyjazdy ^^

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetne plany! u mnie niestety praca, praca i praca :<
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  53. Awesome Q&A! =)
    I'm following your blog, I hope you can follow me back! :)

    I'm following your blog, I hope you can follow me back! :)

    meg,
    swacre.

    OdpowiedzUsuń
  54. Mnie też marzy się porządny wypoczynek... Niestety z małym dzieckiem, póki co, nie ma takiej możliwości.

    Życzę zatem udanych wakacji i żeby udało się zrealizować wszystkie, albo chociaż część z wymienionych wyżej planów! :D

    Pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja także w planach mam czytanie książek :) Choć i w ciągu roku sporo czytałam, ale jestem nałogowcem i teraz mogę wreszcie czytać całymi dniami :P

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja zamierzam spędzić te wakacje aktywnie, aczkolwiek konkretnych planów nie mam.
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  57. Również mam w planach przeczytać kilka książek :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Oto moje plany ;) https://rabbit-hole-xoxo.blogspot.com/2017/06/wakacje-2017.html
    W sumie to całkiem podobne do Twoich :P

    OdpowiedzUsuń
  59. A to jest kawał drogi, aby jeździć rowerem i dla młodej osoby, może być to utrudnieniem.

    OdpowiedzUsuń
  60. Super plany, udanych wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥