12 lipca 2017

Recenzja filmu: "Ja cię kocham, a ty śpisz"

Hej kochani!
Ostatnio w telewizji miałam okazje oglądać film. Tak mi się spodobał, że postanowiłam napisać o nim post. Ci, którzy są ze mną już dłuższy czas, mogli zauważyć, że jeszcze nigdy nie pisałam takich postów. A, że są wakacje to najlepszy czas, aby się rozwijać i tym samym rozwijać swoje zainteresowania. Dlatego może czasami wpadnie tutaj jakaś recenzja. Bez dłuższego wstępu zapraszam Was do czytania!

Film, który jako pierwszy chciałabym zrecenzować, jest to film pt. "Ja Cię kocham, a ty śpisz". Jest to komedia romantyczna z roku 1995.

Obsada filmu:
  • Sandra Bullock- Lucy Eleanor Moderatz
  • Bill Pullman- Jack Callaghan
  • Peter Gallagher- Peter Callaghan
  • Peter Boyle- Ox Callaghan
  • Jack Warden- Saul
  • Micole Mercurio- Midge Callaghan
  • Glynis Johns- Elsie
  • Michael Rispoli- Joe Junior
  • Monica Keena- Mary Callaghan



Głównymi bohaterami filmu jest Lucy, Peter oraz jego brat Jack. Lucy jest sprzedawczynią biletów w metrze. Kobieta mieszka sama w małym miasteczku. Przymila się do niej nieogarnięty właściciel budynku. Lucy podkochuje się w Peterze, który dość często kupuje u niej bilety. Pewnego dnia Peter wpada pod pociąg, a Lucy go ratuje. Trafia on do szpitala i wpada w śpiączkę. Lucy, żeby wejść do szpitala, podaje się za narzeczonego Petera. Tam poznaje jego rodzinę. Po paru dniach, gdy Peter śpi, Lucy zostaje zaproszona do domu Petera, rodzina bardzo się do niej zbliżyła i miło ją przyjęła. W następnych dniach odwiedza Petera w szpitalu, okłamując całą jego rodzinę, że jest jego narzeczoną. Tylko Saul o wszystkim wie. Po jakimś czasie Peter wybudza się ze śpiączki. W tym wszystkim bierze również udział brat Petera Jack oraz prawdziwa narzeczona Petera.

Czy Peter po wybudzeniu się ze śpiączki będzie pamiętał, która z pań jest jego prawdziwą narzeczoną?
Z kim Lucy stanie przed ołtarzem?
Dlaczego Jack jest też tak ważną osobą w tym filmie?
Czy Saul po dowiedzeniu się prawdy wyjawi ją rodzinie?
Czy rodzina Petera dowie się prawdy i wybaczy to Lucy?
Na te wszystkie pytania znajdziecie odpowiedź po obejrzeniu całego filmu.

Moja opinia:
Dla mnie film bardzo się podoba, jest lekki i przyjemny w oglądaniu. Można go oglądać z chłopakiem, rodziną czy z przyjaciółmi. Jedyną rzeczą, która mnie denerwowała to ten właściciel budynku, który przychodził do Lucy. Powiem Wam, że pod koniec filmu poleciało mi nawet kilka łez. Dlatego każdemu go polecam.

Moja ocena wynosi 10/10


Oglądaliście ten film lub zamierzacie go oglądać? Chcecie więcej recenzji filmów, które oglądam? Piszcie w komentarzach. Do następnego!

40 komentarzy:

  1. Słyszałam o tym filmie już gdzieś, ale nie wiem gdzie i kiedy. Jednak nie widziałam go jeszcze, ale na pewno to nadrobię. Uwielbiam oglądać filmy, zwłaszcza dobre filmy :) często oglądam coś nowego ale co jakiś czas wracam do starych dobrych tytułów :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bardzo lubię ten film. A swoją drogą główny bohater fajną ma rolę:)? Cały czas spi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy go nie oglądałam, ale chętnie po niego sięgnę!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam filmu, ale słyszałam o nim i strasznie mnie zaciekawił :) Chyba go obejrzę! Uwielbiam w ogóle taki gatunek
    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam ten film :-) Ogólnie uwielbiam filmy z Sandrą Bullock :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie oglądałam tego filmu, ale mam go w planach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie oglądałam tego filmu, ale bardzo dobrze kojarze tą aktorkę :)

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś, kiedyś :) Mega stara produkcja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przyznaję, że nie oglądałam ;) chociaż lubię produkcje z tamtych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow całe wieki już go nie widziałam :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy go nie oglądałam... Ale obejrzę dziś! :)

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  12. Znajomy tytuł :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba go nie oglądałam. Albo sobie nie przypominam ;) Ogólnie filmy z Sandrą Bullock lubię, więc kiedyś na pewno chciałabym go zobaczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy nie ogladalam tego filmu, jednakze po twojej recencji+ ze wzgledu na aktorke w roli glownej musze go oberzec;) MUST HAVE

    https://justemsi.blogspot.com/2017/07/witajcie-przygotowaam-dla-was-nieco.html

    OdpowiedzUsuń
  15. No nie! Oglądałam go kilka dni temu,mega mi się podobał i obsada-cudo
    Zapraszam do obserwacji i nowego postu Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam o nim,chyba nawet jakieś fragmenty oglądałam 😊
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. jeszcze go nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oglądałam, ale chyba wieki temu. :D Fajnie, że wprowadzasz coś nowego na bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oglądałam jakiś czas temu, podobał mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Interesting post dear! thanks for sharing xx

    OdpowiedzUsuń
  21. Oglądałam :) Bardzo dobry film!

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie.
    MÓJ BLOG FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  22. Oczywiście, że oglądałam, to jeden z moich ulubionych filmów! Świetna jest Sandra!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie oglądałam tego filmu i wstępnie stwierdzam, że nie jest on w moim stylu, ale skoro tak Ci się podobał, to go obejrzę :)
    Obserwuję!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie oglądałam tego filmu, aczkolwiek Twoja recenzja zachęciła mnie do obejrzenia go. :)
    http://healthycamomile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Oglądałam go niedawno po raz pierwszy, uwielbiam Sandrę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatnio, gdy ten film leciał w telewizji widziałam kawałek, akurat końcówkę, więc wiem jak się kończy. :) Fajna recenzja. :D
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Słyszałam o tym filmie było i nim swego czasu głośno ale sądzę że przez to ze ten film to 100% nie mój gust nie skuszę się na niego :)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Słyszałam już wcześniej o tym filmie, koniecznie muszę go obejrzeć :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie oglądałam tego filmu, ale opis jego fabuły brzmi ciekawie. Może kiedyś obejrzę :)
    http://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Filmu nie oglądałam, ale muszę przyznać, że zaciekawiłaś mnie tą recenzją :)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Chciałam Cię poinformować, że wygrałaś wlepki + niespodziankę na moim blogu! W celu odebrania nagrody skontaktuj się ze mną poprzez fanpage! Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Tytuł tego filmu brzmi przeuroczo, nie słyszałam wcześniej o tej produkcji. Poza tym, zgadzam się, że wakacje to dobry czas na rozwijanie się! Tym bardziej, że recenzje filmów czyta się naprawdę bardzo dobrze.
    Co do filmu - jest zapisany na mojej liście i chwycę po niego w najbliższym czasie :) obserwuję! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Właśnie siedzę sobie w kocyku z dzieciństwa, z napisem jak tytuł filmu XD, nie wiedziałam, że jest taki film.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥