15 lipca 2017

Wakacje początkiem zmian

Hej kochani!
Od ponad dwóch tygodni mamy już wakacje, ten czas przez niektórych upragniony. Zero nauki, szkoły czy mniejsza ilość obowiązków. Możemy robić, co nam się podoba. Ale, ale... czy nie lepiej wykorzystać ten czas na rzeczy przydatniejsze, np. spróbować coś zmienić w swoim życiu, zachowaniu czy wyglądzie. Mamy aż dwa miesiące, aby działać. To jest kupa czasu. A gdy już się skończy lato i trzeba będzie wracać do szkoły, będziemy zadowoleni z efektów, jeśli nam się uda. Dlatego nie ma na co czekać.

Jeśli chcesz, coś zmienić w wyglądzie idź do fryzjera, do kosmetyczki czy na siłownię. Zadbaj o siebie, po co siedzieć w domu i marnować ten czas. Jeśli nie masz pieniędzy, możesz poprosić swoją mamę, siostrę, koleżankę czy nawet ciotkę, aby pomogła ci coś zmienić w wyglądzie. Może one się na tym znają, umieją malować, ścinać włosy. A jakieś ćwiczenia można znaleźć w internecie. Teraz jest pełno takich stronek, gdzie za darmo można znaleźć jakieś ciekawe ćwiczenia.

Jeśli chcesz, coś zmienić w swoim zachowaniu to bierz się do roboty. Napisz sobie na kartce te złe cechy, nawyki, które chcesz zmienić. I napisz też dobre, które chcesz nabyć. Trzymaj tę kartkę gdzieś przy sobie i codziennie patrz na nią i staraj się złe rzeczy wyeliminować a dobre wprowadzić. To nie takie trudne!


Jeśli chodzi o Twoje życie, to usiądź, przemyśl i zastanów się, co chcesz zrobić. Jeśli chcesz pozbyć się fałszywych znajomych, którzy wprowadzają w Twoje życie negatywne emocje, którzy obgadują cię na każdym kroku albo którzy naśmiewają się z ciebie i podstawiają ci nogi tylko po to, żeby ci się nie udało. To takich ludzi natychmiast trzeba się pozbyć. Po co ci tacy znajomi. Lepiej być bez nich niż z nimi. Co do znajomych to na, prawdę dobrze się zastanów, również, jeśli chodzi o płeć żeńską, jak i męską. Również możesz zmienić umeblowanie swojego pokoju, możesz zacząć robić rzeczy, na które w czasie roku szkolnego zupełnie nie miałaś czasu. Wakacje są również dobrym czasem, aby poznać nowych znajomych, kto wie, czy dziewczyna, z którą wczoraj rozmawiałaś nie będzie Twoją najlepszą przyjaciółką, albo chłopak, który się do ciebie uśmiechnął, nie będzie Twoją miłością życia.



Wakacje to nie tylko czas na odpoczynek, to również czas na zmiany, na nowe znajomości, na zwariowane przygody czy piękne wspomnienia. Dlatego wszystkim życzę takich wakacji, żeby po powrocie do szkoły mieliście o czym wspominać. Do następnego!

29 komentarzy:

  1. Gdy chodziłam do szkoły to wakacje były magicznym czasem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fryzjera już zaliczyłam, chociaż wakacji nie mam - smutne życie dorosłego człowieka w pracy, na szczęście mam fajną pracę to i nie narzekam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A tam wakacje, jak chce się coś zmienić, najlepiej zacząć już teraz - bez względu na to jaka jest pora roku, pora dnia czy godzina :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfect post dear, and lovely photos ^_^
    I've never seen such a great blog design, good job! I'm following you, would you like to follow me back, I would be glad? We can become good blog friends. ♥
    My BLOG --> www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie wakacje mi się kojarzą z nowymi znajomościami i przygodami. Miło się je wspomina

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanych wakacji kochana:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmiana charakteru i nawyków jest według mnie bardzo trudna. Ja od lat staram się rezygnować z pewnych rzeczy. Ćwiczyć zachowanie w pewnych sytuacjach. Nadal mam z niektórymi rzeczami problem, ale staram się to zmienić przez cały rok. Wydaje mi się, że wakacje to dobry moment na próbowanie wielu rzeczy.
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, zmiana charakteru jest bardzo trudna. Staram się troszeczkę zmienić swój charakter ale przez pewien czas jest dobrze a później znowu to samo :D Trzymam za nas obie kciuki, żeby się udało!

      Usuń
  8. No wakacje jak dla mnie to czas nowych przygód i doświadczeń :) Super post !

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakby ktoś miał wątpliwości czy da się zmienić swój charakter, jestem na to żywym przykładem. Możecie w to nie wierzyć, jestem tylko dziewczyną z sieci, ale kto wie, może komuś pomogę ;) Grunt to się zmotywować i zacząć działać. Bo z samego zamysłu nic nie powstanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się, ze wakacje to najlepszy czas na zmiany, tyle czasu wolnego, tyle nowych inspiracji, osobiście nie ufam fryzjerom, może dlatego, ze mam bardzo długie włosy i jeśli coś by nie wyszło musiałabym je ściąć, a tego nigdy bym nie chciała :D ale te wakacje poświęcam mojej figurze :D pozdrawiam i zapraszam do mnie ^^
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. wakacje dla mnie to przede wszystkim zajęcie się własną robotą, nie związaną ze szkołą xD

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak, w wakacje mamy mnóstwo czasu na zmiany :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w wakacje wreszcie zajęłam się rzeczami, na które nie miałam czasu w czasie szkoły :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. to prawda, warto wykorzystać ten czas na zmiany :)
    co roku coś się zmienia u mnie w wakacje i w tym roku również tak jest :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze powtarzam: Korzystajcie z wakacji poki je macie. Ja wiele bym dala, zeby miec teraz 2 miesiace wolnego :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Wakacje to idealny czas na takie zmiany :)

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjecia i super blog!

    Coś czuję. że będę wpadała tu częściej *.*

    Co powiesz na wspólną obs ? :) ( Daj znać u mnie na blogu)
    Zapraszam do siebie <3
    Siforthestyle (Klik)
    Mój kanał na YT-Klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja od dlugeigo czasu już nie mam wakacji :) jednak pogoda za oknem i trochhę mniej zamieszania w pracy rzeczywiście motywują do zmian.

    OdpowiedzUsuń
  19. zmieniałam siebie i swoje życie przez cały rok szkolny, w te wakacje totalnie się lenie i odpoczywam przed nowym ciężkim rokiem haha :D
    natomiast post bardzo motywujący i na pewno pomocny dla innych :D
    http://blogowiczkax.blogspot.com//

    OdpowiedzUsuń
  20. Człowiek pewnych rzeczy uczy się z wiekiem i na pewne zmiany potrzeba czasu. Ale najważniejsze to zrobić ten pierwszy krok, po prostu ruszyć tyłek jak i zrozumiec co dla nas jest najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny motywujący do działania post! :) Super zdjęcia. :)
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wakacje to właśnie czas na zajęcie się pasjami i rozwijaniem siebie :) Wykorzystajcie ten czas mądrze :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Great post❤
    Follow for follow?
    https://amyviewoflife.blogspot.ba/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥