8 sierpnia 2017

4 lata

Hej kochani!
5 sierpnia mój blog obchodził swoje małe święto. Tego dnia, cztery lata wstecz napisałam pierwszy wpis. Od tego dnia zaczęłam prowadzić bloga. Były lepsze i gorsze dni. Miałam wzloty i upadki, ale się nie poddaje i dalej idę do przodu. Z dnia na dzień staram się rozwijać i dodawać coraz to lepsze wpisy. Mam nadzieję, że jakoś mi to wychodzi. Jak pomyślę, ile to czasu zleciało, a ja jeszcze się nie poddałam i jak na razie nie zamierzam się poddać. Kocham pisać i to robię.

Co się zmieniło przez ten czas w moim życiu? Przede wszystkim nie jestem tą samą osobą, co byłam cztery lata temu. Stałam się odważniejsza i mówię, to co myślę. Nie owijam w bawełnę. Odkryłam swoje pasje i wiem, jakie wykonywane czynności sprawiają mi radość. Zaczęłam przykładać większą uwagę do zdjęć. Stałam się bardziej zorganizowana. Umiem zaplanować sobie dzień tak, aby starczyło mi czasu na napisanie wpisu i na swoje sprawy prywatne.

Podsumowanie 4 lat prowadzenia bloga

1 rok (2013 - 2014)
W tym roku pisałam o wszystkim. Wchodziłam na bloga, bardzo często zdarzało się, że po kilka razy dziennie. Po jakimś czasie stwierdziłam, że posty z tego roku mi się nie podobają i je usunęłam. Zdjęcia, które dodawałam, były to zdjęcia krajobrazów lub przyrody.

2 rok (2014 - 2015)
W tym roku pierwszy raz wstawiłam swoje zdjęcie do wpisu. W tej chwili jak na nie patrzę, to mi się śmiać chce, ale cóż chcę mieć pamiątkę w przyszłości, dlatego nie usuwam już żadnych wpisów. Posty publikowałam dość często, zdarzało się, że nawet co drugi dzień. W roku 2014 uczyłam się dopiero obróbki zdjęć, dlatego wyglądają, jak wyglądają. W tym roku zgłosiłam swojego bloga do konkursu "Blog Roku 2014". Co prawda nie wygrałam, ale fajnie było się w tym pobawić. W tym roku nawiązałam swoją pierwszą współpracę z firmą zagraniczną. Był to dla mnie szok, bo nie sądziłam, że po tak krótkim czasie napisze do mnie jakaś firma.

3 rok (2015 - 2016)
W tym roku pisałam już oryginalniejsze wpisy i wymyślałam nowe serie. Robiłam wywiady z różnymi blogerkami, dodawałam przepisy i swoje przemyślenia na różne tematy. Dawałam Wam różne rady na dany temat oraz opisałam, co stosuję, aby moje włosy szybciej rosły. Zdjęcia też były wykonywane w lepszej jakości. Mogę powiedzieć, że od tego roku blog pracuje na pełnych obrotach. Posty są oryginalne i dużo ciekawsze, zdjęcia są w dobrej jakości i lepiej obrobione.

4 rok (2016 - 2017)
W czwartym roku posty dodawałam różnie, raz były, a raz nie.  A to dlatego, że w tym roku miałam dużo nauki w szkole i miałam egzaminy zawodowe. Od czerwca zaczęłam publikować częściej wpisy. Nauczyłam się robić szablony i zapoznałam się z kodami css. Z każdym dodanym postem rozwijałam się.

Jak widzicie, z każdym rokiem rozwijałam się coraz bardziej. Przez te lata bardzo dużo osiągnęłam. Nabrałam doświadczenia i wiedzy. Jednak wciąż się uczę. Mam nadzieję, że w następnych latach moja wiedza na temat bloga, kodów css i html zwiększy się oraz zdjęcia, które dodaje, będą jeszcze lepsze i posty, które piszę, będą przyciągać czytelników. W tym miejscu chciałabym wszystkim podziękować Wam czytelnikom za to, że jesteście ze mną, czytacie i komentujecie oraz moim znajomym i rodzinie za to, że mnie wspierają i kibicują, w tym, co robię.

Z tej okazji założyłam sarahah. Możecie pisać tam propozycje postów, jakie chcecie przeczytać, pytania to będę odpowiadać w postach oraz różne opinie. Chciałam również przygotować konkurs, ale ze względu na to, że ostatnio jestem trochę zajęta, co widać po spóźnionym poście, to jednak konkurs odbędzie się kiedyś indziej. Do następnego!


14 komentarzy:

  1. Gratulacje! Oby przez kolejne lata Twój blog się tak rozwijał :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego na kolejne lata blogowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie gratulacje ^^ życzę Ci, a by blog przynosił Ci dużo radości i motywacji do pisania kolejnych postów :D i oby więcej takich rocznic ;D pozdrawiam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Blogowanie zmienia ludzi, też stałam się bardziej otwarta i zaczęłam przywiązywać większą uwagę do zdjęć - co ja piszę! - zakochałam się totalnie w fotografii! :) Życzę kolejnych lat blogowania i pozdrawiam ciepło! :)

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję 4-lat blogowania i życzę ich jeszcze więcej oraz samych sukcesów! Dobrze, że znajomi i rodzina kibicują Ci w tym co robisz :) Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana gratuluje! Wow! Super i oby do przodu :)

    http://nouw.com/flaviagutowska/innovmatch-30951086
    Klikniesz w link w poscie?

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję 4 latek blogowania!! Serio to jest coś wspaniałego, każdy ma zawsze wzloty i upadki ale jednak wraca do bloga z chęcią:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i życzę wytrwałości ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do nas :)
    https://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post :)
    I'm following you ♥
    Visit my blog

    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna sprawa :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥